maanantaina, marraskuuta 29

Haaveista totta

Päätin perustaa oman blogin vihdoin ja viimein. Tää on vielä täysin alkuvaiheilla, mutta pikkuhiljaa pikkuhiljaa! Blogi kertoo lähinnä chinchilloista, omani odottamisesta ja sen saapumisesta, kuulumisista ja sen semmoisista.

Olin jo pitkän aikaa haaveillut omasta chillasesta ja vihdoin ja viimein näyttäisi siltä, että ensi vuoden puolella meille kotiutuisi oma pienen pieni chilla. Olen jo valmiiksi tehnyt muutamia hankintoja (mm. tarvikkeita, virikkeitä jne.) tulevalle piiperolle. Häkkiä ei vielä ole, mutta ideoita senkin edestä. Niistä kirjoittelen enemmän seuraavassa blogimerkinnässä.

Harmikseni olen joutunut totemaan, että nettieläinkaupoista ainakin näyttäisi löytyvän aika vähän chinchilloille suunnattuja tuotteita. Muutamia ulkomaisia sivuja olen katsellut, mutten tehnyt kuitenkaan vielä tilausta. Onnekseni löysin suomalaisen nettikaupan, WWW.PROCHINCHILLAS.WEBS.COM'n. Sieltä löytyikin kaikkea mukavaa ja laitan tilauksen jossain vaiheessa menemään. Vinkkejä oteta vastaan mistä saisi kätevästi ostettua juoksulautasen ja myös puinen viinipullonteline on edelleen etsinnässä. Ei ole löytynyt kirppareilta eikä muualtakaan. Mutta ehkäpä se löytyy vielä joku päivä! Toivon ainakin niin. :)

Olen jo vuosien ajan seuraillut chillafoorumeita, kuitenkaan liittymättä keskusteluun mukaan. Harmikseni huomasin, että eräs foorumi lopettaa toimintansa juuri ensi vuoden alusta, mutta onneksi on jo uusi Chinchilla-foorumi tiedossa, jonne tulen kyllä myös sitten rekisteröitymään. :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti