maanantaina, huhtikuuta 4

Kotiutuminen

Pikseli on kotiutunut jo todella hyvin! Oon kyllä todella yllättynyt siitä kuinka kesy otus se on. Häkin kun avaa niin Pikseli on kyllä heti ovella vastassa. Vapaana ollessaan se tulee ihan jatkuvasti pyörimään ympärille, hyppää syliin ja tulee kädelle. Se tulee myös luokse samantien, kun rapsuttaa lattiaa ja tekee sormilla sellaista pientä ääntä.

Iltaisin Pikseli on ollut yleensä tunnista pariin tuntiin vapaana. Aikaisemminkin mainittu ''puuhanurkka'' on vielä kesken, joten sitä ei olla vielä päästy testailemaan, mutta kirjoittelen siitä sitten myöhemmin lisää. Juoksutushuoneessa oon nyt pitänyt juoksutusaikaan esillä erilaisia virikkeitä pajusilloista puukoppeihin, mutta eniten Pikseliä tuntuu kiinnostavan puinen sängyn aluslaatikko.

Uusia kuvia tulossa lähiaikoina niin itse otuksesta, kuin sen häkistä ja muista tarvikkeista!

2 kommenttia:

  1. Voi miten mä oonkaa ettinyt tällästä blogia ku sulla!Mä niin rakastan chinchilloja ja haluaisin myös itselleni sellaisen!:) Ne on vaan niin mun juttu,harmi etten oo vielä sellasta saanut itelleni. Mutta liityin lukijaks,ku tää sun blogis on niin mahtava!

    VastaaPoista
  2. Mukava kuulla! Toivottavasti saat vielä joskus oman sinsulin. :)

    VastaaPoista